دسته بندی کالاها

اینستاگرام کفش
تخفیف ها رو از دست نده

دسته بندی کالاها

نکاتی که هنگام خرید کفش باید به آن ها توجه کرد

نکاتی که هنگام خرید کفش باید به آن ها توجه کرد

آیا می‌خواهید هنگام خرید کفش، علاوه بر مد، سلامتی و راحتی پا را نیز در نظر داشته باشید. این چند نکته می‌تواند به شما در انتخاب کفش مناسب کمک کند:

نکاتی که هنگام خرید کفش باید به آن ها توجه کرد

۱.حدالامکان بعدازظهر برای خرید کفش اقدام کنید. پای شما به طور طبیعی در روز منبسط می‌شود و بهترین زمان برای خرید کفش بعدازظهر می‌باشد.
۲.همان جورابی را که می‌خواهید با کفش بپوشید در فروشگاه نیز بپوشید.
۳.پا با افزایش سن تغییر می‌کند، اغلب بزرگ‌تر و پهن‌تر می‌شود. اگر یک پا بزرگ‌تر از پای دیگر است، سایز متناسب با پای بزرگتر را بخرید.
۴.با کفش بایستید. بالای کفش را به آرامی فشار دهید تا مطمئن شوید بین طولانی‌ترین انگشت و انتهای کفش حدود نیم اینچ فضای خالی وجود دارد. انگشتان پا را تکان دهید تا مطمئن شوید فضای کافی وجود دارد.
۵.برای تعیین راحتی با کفش چند قدمی راه بروید. آیا پاشنه ها کاملاً مناسب هستند، یا اینکه کج می‌شوند یا می‌لغزند؟ 
۶.به سطح راحتی پای خود در کفش اعتماد کنید تا اندازه کفش یا توضیحات فروشندگان درمورد آن. اندازه‌ها بین تولیدکنندگان متفاوت است و هر چقدر هم که یک تبلیغات ادعا کند این کفش‌ها راحت هستند، شما قاضی واقعی هستید.
۷.به عرض و همچنین طول توجه کنید. اگر گودی پای شما در یک کفش خاص احساس فشردگی می‌کند، اندازه بزرگ‌تر آن را امتحان کنید. خرید کفش‌هایی که به اندازه‌ی نیم سایز بزرگ‌تر هستند اما عرض بیشتری ندارند لزوما مشکلی را حل نمی‌کنند.
۸.داخل کفش‌ها را حتما بررسی کنید تا ببینید آیا آن‌ها دارای برچسب، درز یا موارد دیگری که ممکن است باعث تحریک پای شما شوند،هستند یا نه.
۹.کف کفش را نیز حتما چک کنید. آیا آن‌ها به اندازه کافی محکم هستند که از پای شما در برابر اشیا تیز و برنده محافظت کنند؟ آیا در کفشها بالشتک سازی (کف سازی مناسب) انجام شده است؟ سعی کنید روی سطوح سخت و همچنین فرش راه بروید تا ببینید احساس راحتی روی هر دو سطح به شما القا می شود.
 

چه موقع کفش را تعویض کنید؟

به پاشنه کفش توجه کنید، بیشتر مواقع پاشنه ی کفش به مرور زمان فرسوده می شود. وقتی پاشنه زاویه پیدا کرد ، هر قدمی را که برمی دارید را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند باعث درد در پا یا کمر شود. فروشگاه های تعمیر کفش ممکن است بتوانند پاشنه کفش را تعمیر کنند. در غیر این صورت ، کفش را تعویض کنید.
 

فاکتورهای مختلفی را برای کفش های مختلف در نظر بگیرید:

برای خرید تمامی کفش ها یک معیار ثابت نداشته باشیم، کفش ها انواع مختلفی دارند که بهتر است برای هرکدام معیارهای سنجش مختلفی را در نظر بگیریم.

نکات مهم هنگام خرید کفش

  • کفش اسپرت:

کفش مناسب شما بر اساس نوع قوس و بیومکانیک تعیین می شود. یکی از راه های تست کفش راه رفتن و دویدن با آن است. همچنین می توانید روی یک پا تعادل برقرار کرده و اسکوات(اسکات) یک پا انجام دهید.
برای ورزش، یک کفش مخصوص اسپرت بهتر از یک کفش مخصوص دویدن است.
کفش های مینیمالیست برای دویدن مناسب می باشند. 
  • صندل:

صندل ها فقط برای راه رفتن در مسافت کوتاه مناسب می باشند. 
  • بوت:

بوت‌ها ممکن است گشاد باشند ولی همیشه برای فصل سرما و زمستان انتخاب مناسبی بوده اند.
  • کفش مجلسی پاشنه دار زنانه:

در کفش های  زنانه اغلب به آسیب پا ، زانو و ستون فقرات اهمیت داده میشود. پاشنه ها وضعیت کل بدن را تغییر داده و می توانند باعث درد شوند. اگر کفش پاشنه دار می پوشید ، یک کفش با پاشنه ای که خم نمی شود انتخاب کنید. 
 

برای بستن و گره گشایی کفش خود وقت بگذارید:

کفش

کفش شما وقتی کاملاً متناسب باشد بهترین عملکرد را خواهد داشت. بیرون آوردن کفش بدون باز کردن گره باعث می‌شود که تکیه‌گاه کفش خیلی سریعتر خراب شود. پس حتما هنگام در اوردن کفش گره‌های کفش را به خوبی باز کنید.





 


نظرتان را بنویسید


*
*
*

مشاوره و راهنمایی 09365962575